LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Wednesday, September 22, 2010

Gaduh lg..... owh My little Sist...

Pnat la gaduh ngan awk....
Awk ni keras hati mcm batu kerikill la....
kenapa makin liat nak dgr nasihat akk.....
dah tak suka dgr nasihat akk...
akk masuk FB je terus off.... kan? sampai ati...
Benci betul awk kat akk erk.... Samp ati Eya....
tanye kat adik ... apa reaksi awk lpas gaduh ngan akk.... awk leh rilex jer....
mmg awk ni hati batu.... xd perasaan kan....
Awk adik akk ... yg totally change la....
Knp samp mcm ni skali.... sedih sgt....
Kpl aku stuck terus.... airmata kluar lg... kpl terus panas....
aku stuck... x leh wat keje.... aku benci tul klau badan aku mla la nak tunjuk sakit nyer tu.....
Asma ape lg skali la dtgnyew.... aku tak leh tension la.... tension jew terus kena....
aku bengang tu la.... dah tak leh nak simpan rahsia... terus sengsrg da....
Kena kluakan dr kpl otak yg sedia ada biol ni ke blog...........
Aku dah x kuat spt dulu.... Amat EMO..... semenjak kehilangan Arwah Dayah...
Aku terkilan sgt.... x jumpa ngan Arwah.... setiap kali sebut nama Arwah.... mata aku akan terus berair terus.... n hujan ngan lebatnya susah nak reda akan tangisan ku ini
ni dh macam mase arwah mak aku dh ni..... urat kpl aku slalu tegang.... belah kiri.....
presure tahap maximum.... aku gaduh ngan org syg pd waktu x tepat....
Maser nak bertarung ngan thesis.... kehilangan Dayah.... Gaduh ngan ADIK.....
membuatkan aku x lalu makan..... just dpt nak menjamah biskut kering...
cicah air kosong je yg ak mampu makan.... alas perut.....
aku terasa badan aku mcm melayang je klau jalan..... hati aku tak keruan.....
tido aku tak penah aman...... pikiran serabut.... aku rase lemah sgt.....
nak ngadu kat sapa lg..... Hanya Allah sj aku mengadu... Ya Allah...
Kuatkanlah semangat aku..... aku amat lemah ketika ini..... Dua kehilangan dlm mase yg sama...
aku tak dpt nak terima nya.... aku tau Dia pon tgh derita.... tp knp mst nak lampias kat aku jg.....
Aku akan slalu follow Dia dr jauh.... just Follow Fb dia cukup la.... aku amat penat nak jaga....
Mama Balkiah, Mama Saodah, Mama Arjuna.... Maafkan Noni..... Noni mula penat nak jaga anak mama ni.. samp Noni makin tak terurus.... makin serabut gile...... makan minum tido tak terurus...
Mau Noni ikut Arwah Dayah ni krg..... terasa Iman Noni kian nipis la...

Awk nak mcm mane lg.... X cukup lg kew? ke akk dah terlebih kongkong awk....
Bila pikir balik..... mayb akk dah terlebih batas akk.... sorry la... maaf akk tak sedar akk dah terlebih batas akk..... Im Not Lesbo......? ofcourse akk pon bukan Lesbo.... Akk just take care awk mcm Adik akk sendiri... samp Hani pon akk abaikan kekadang... Hani Jealous... akk tau....
tp akk tak dpt nak tahan perbuatan akk ni.....
Xp la... buat mase ni biar la kt berjauhan semantara waktu... awk mst suka kan...
dah xd perhatian dr akk.. leh buat sesuka ati awk...
utk mengeruhkan keadaan yg makin serabut ni....Akk sygkan... Awk NUR ARIA FIRDIANA KAMARUZAMAN.....
Syg akk kpd Adiknya takkan pudar samp bile2..... Walaupon akk xd di dunia ni lg Adik....
Moga awk bahagia di sampng rakan2... abg2 n akk angkat awk.....
Aria makin besar.... Akk rindukan Aria yg dulu....  dgr kata n .... baik perilakunya
susah nak digambarkan.... xp la akk tetap harapkan Aria akan berubah dan akan dgr kata mcm dulu..... wlaupon it is impossible la klau nak terjadi kan.... megharap jela.... aku jgk....
masa tu Eya mesti kata:
"betul kata akk ni... Eya menyesal....,"  tp maser tu myb akk dh xd dlm dunia ni lg.....
mungkin dah terlewat.... terlambat nak tau... isi hati akk awk ni....
akk takkan kongkong adk akk... malah mane yg betul akk akn sokong n support awk dr belakang..
x sangka Eya sanggup ckp akk cm Burn... samp hati Eya...
takyah cakp la... hati akk akan makin sakit... yg sedia sakit ni...
Mayb akk tak sesuai jg Eya... sorry Dik... Akk takkan tegur awk lg.... just akan tgk perkembangan awk dr jauh jew.. tu kan yg Eya nak....  Fine.. akk akur... Akk x akan kaco Eya lg.....
Wlaupon berat akk akn buat... Biarla akk menderita... xp la... dah biase.....
dr Poli lg dah mcm ni.... xp la biar akk jerla yg pergi... akk rela Dik....
Moga Eya jg Kesihatan.... bahagia wiz ur family n frens my Dear.....
I alwiz luve u in my heart until the end..... Insyaallah...
Salam perpisahan dik.....
Yang amat Merindui Telatahmu.... Akk...
Walaupon berat hati dan sedih yg teramat sgt.... aku akan pergi dik...
Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment