LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Thursday, September 16, 2010

Pagi yg menenangkan....

Pg Jumaat... hjan turun dgan lebatnyer....
aku di rumah Baba... mlm td aku bad mood tul la... dia buat hal lg.. aku dh buat baik dgan die pon dia mcm tak hargai... dah la kena marah ngan Baba dpan Cik Najib n abg FirDaus,,,, malu nak gile.... tp aku leg Cool Down lg.... leh rilex je... tp die menspoilkan mood aku... Adik nani jgk yg tenangkan aku...
tah knp mood nak wat thesis pown terbantut lg....
ape nak jd ni Noni oi.... mengharap benda yg tak pasti.... n takkan terjadi....
 Masya allah jgn la buat aku jd begitu semula.... ckup la dulu aku dh tak betul....
kuatkan lah Iman ku ini Ya Allah.... Semakin aku mendekatinya aku semakin menjdi ....
susah nak di tafsirkan.... aku tak nak jd begitu lg... aku kini dgan diriku yg baru.... tak nak jd diriku yg dulu....
di sygi oleh adik2 ku... aku klau nak dikatakan kurg kasih syg.... ader jew org yg sygkan aku....
tp aku still ras kekosogan yg amat sgt....
di kala ini aku amat perlukan mak aku... yg boleh buat aku luahkan masalah.....
masalah peribadiku... aku kdngkala takut nak luahkan..... takut disalah tafsirkan....
AKU BUKAN MCM DULU LG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ini dh jd mcm luah perasaan lak  plak...
aku mmg dh lama tak luah perasaan hati yg berkecamuk ni kat mana2 runag pown...
aku ni susah nak luahkan kat mana2.............
wlau kat sapa2 skali pon.....
Biar aku merana namun nak citer kat org jgn harap....
Sometime bile tgk anak org lain... teman2 ku aku teringin.... smlm aku dukung Wildan....
Seronok la plak... tp hatiku ini susah utk buka utk Seorg LELAKI....
entah knp aku ni susah menerima org lain utk menjg hati ku ini....
sudah lama menyimpul luka lama... yg agak parah...
berdarah kembali... aku kembali jeran utk ber kasi syg dgan insan yg bernama LELAKI...
adakah aku ini terlalu kuat Egonya.... mayb....
hatiku ini keras.... tp kdg kala lembut yg tak kena gaya nyer jgk....
Aku dh tak brp nak sihat... bile tgk ramai org keliling yg pergi aku pilu....
tah panjang agaknya umur aku ini....
Mak Noni sunyi.....
Noni duk umah noni sunyi mak..... tu sbb noni tak leh duk lam akat umah tu.....
klau umah tu Noni still nampak bebyang mak.... Noni rindukan mak......
Noni cr bebayang mak disebalik mama..... tp tak sama dan tak serupa......
Noni teringin nak peluk dan dipeluk oleh seorg yg bernama Ibu......
itu hanyalah khayalan saja....sape la yg nak anak yg mcm aku ni kan.... tu la mase arwah mak ada ko degil Noni... ni skrg dh 6 tahun pemergian mak ko still tercari2 akan arah hidup ko....
ko still lg mcm budak2 ... yg tak matang2..... ko mmg hipokrit noni.... ko menipu diri ko sbnarnya....
ko dh smmgya dh mnaik umur yg matang syg..... tp kn tak leh nak menerimanya....
KNP?
Please ko kn kehadapan... dh jgn nak pandg ke blakang lg la syg...

lastly.... bak kata org yg aku pnah dgr la... myb leh amik pengajarannya....
ni pon ingatan aku bersama:
 "penyakit ilmu ialah LUPA....
penyakit hutang ialah LIAT.....
penyakit hati ialah DENGKI...
penyakit cinta ialah ZINA..."
Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment