LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Saturday, September 18, 2010

Lega.....

Lega.....
okla tgk abah ok jer mood dia....bila aku samp ke Kenduri mak ngah aku td....
Aku naik kecut gak la kan....
takut abah merajuk lg.....
Abah dtg kt aku ngan muka serius....
last2 nampak aku terus senyum....
abah Noni pon windu same abah.....
Abah ni wat Cuak Noni jer la...
takkan Noni nak g jauh dr abah.....
Noni just tak leh lama kat umah kesygn Salak ni jew....
Semua kenangan Indah akan tersingkap kembali.....
Butiran airmata akan berguguran semula.....
Noni letih utk berendam airmata abah...
Tolongla..... mengerti hati ini.....
setiap penjuru rumah penuh dgan kenangan arwah mak....
Noni still x dpt nak hadapinya lg....
mmg Noni redha... but still akan buat hati noni terluka kembali....
mmg tiada ubt sakit ini...
still take time utk baik lg....maser jew yg dpt mengubahnya....
Ya Allah bg la aku kekuatan itu Ya Allah...
Di kala aku bertarung dgn Final Sem ni....
Aku akan teringat kembali memory silam ku Di Poli Teknik Port Dickson....
X mau kehilangan itu kembali terjadi....
amat perit sekali......
ini belum terubat kembali luka lama itu.....
Ya Allah....

Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment