LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Tuesday, September 21, 2010

Luka parah lg.....

Org yg sgt aku syg.... dah mula tipu aku.... dah mula x dgr cakap aku....
kali ni luka lama berdarah kembali...
kini lebih dalam...
Mak.. br Noni tau mcm mane rase klau org yg sgt kt syg... tak hiraukan nasihat kt....
btp remuknya hati Noni..... sakit sgt....
kt syg die separuh mati.. die buat dek jew.....
sakit mak.... dh la br putus cinta....
tambah ni lg....
Noni sedih mak....
Noni tak tau nak ngadu ngan sape....
hanya Tuhan n mak je yg tau sayu n sedihnya hati Noni ni.....
Noni sygkan dia sgt mak... tak sangka mcm ni lak balasannya....
Sampai org pandang lain dah kat Noni ...Noni wat bodo jew.... sbb Noni tau sygkan dia mcm mane.....
Noni dah letih nak nanges.... tp kali ni Noni tak tahan.....Noni perlu nanges puas2.......
Noni nak final sem mak.........Noni nak exam........... Dia pon nak exam gak...
Noni dh buat dia jd x tenteram mak... betul ke tindakan Noni ni? Betul ke?
Tolong Noni mak.............
Noni tgh keseorangan......... tak tau nak ngadu ngan sape lg.......... mak klau ader kan best..............
Noni br tau rase macam mak rase yg dulu tue....................
Noni kesal sgt...........Noni tak jg hati mak............ n Noni tak nak DIA pon jd mcm Noni ni...............
tak sedar jd anak derhaka dlm diam...............
Noni sedih mak........... Noni harap die berjaya mcm Noni.. Noni nak dia jd org berguna...
bukan dipergunakan oleh org lain.... tolong la sedar... noni sygkan die mak...
Noni syg dia dr dulu samp skrg ni... x pnah berubah.....hanya dia yg tak sedar yg NONI sygkan die..... xp la... nak buat mcm mane kan... klau org dh x sygkan kt... Ko je yg terhegeh. NONI... muka tak malu...
lg mau g dekat ngan die.....  Dia kan dh ramai org sygkan Dia n perihatinkan die.... ramai org leh bg nasihat n  syg... org lawa katakan.... mana nak pandng muka kt ni... kuno kan... dah tua lak tu... x sedar diri lak...
baik pg jauh dr dia sblm dia x sedar akan kehilangan kt.... tp aku tak boleh la.... lg aku mau dekat ngan die.... Dia jantung hatiku....tgk gambar die kat Fb pon jd la.... ape lg klau dpt Chat ngan die...
Dia kata hai pon dah cukup bgku.... aku terseksa mak... knp sebegini rupa azabnya....
Noni tak sanggup mak... rela Noni ikut mak kat SANA.... klau mak ada.. kan best klau mak peluk Noni ketika ini.... Noni perlukan mak... sedih mak... sedih sgt.... tanpa teman tanpa sahbat... tanpa org yg kt syg Noni amat lemah skrg mak............ Tolong la.......... bukan kali ni......... Noni sgt terseksa..please.....!!!!!!!
Dia dah ramai org sukankannya... xp la.. ni la masa yg sesuai aku pg jauh drnya....
tgk dr jauh pon cukup la.... mcm dulu tu...... tgk je dpt ...  namun nak tegur x berani....
aku sedih gile beb..... aku dah kehilangannya buat kali ke2...... kali ni dekat tp jauh.... dulu jauh samp trcari2 aku dibuatnya.... kini lebih teruk.. aku tak sanggup sbb kali ni lebih parah....
sakit dtg blik...
aku malas nak makan ubat.... ubat menimbung pon tak guna klau hati sakit gile... same jew....
teiba aku bauk darah lg... dan dan la ko dtgkan sakit.... kali leh tahan gak.... skali ngan semput huh...
bagai nak tercabut nyawaku... terkenang kat Dayah.... Dayah kt serupa tp tak sama.. akk menderita jugak....
Noni seorg kat Shh alam Noni terseksa............
xd sape nak ambil tau....
pepandai noni la jg diri..........
tah makan tah minum ...........
Noni byk abai... sbb Noni nak membusykan diri....
nak lupakan masalah............ Noni puas........
tp Noni Terseksa mak............. betul ke mcm ni mak.........
Noni dah xd selesa nk dah........
Sakit dg blik....... tak pe la.... biar la sbg peneman anak mak ni..........
Leh Noni jumpa makkan.............
Noni Rindukan mak...........
Mak Rindukan Noni tak...........
dah xd pakwe.... dah xd "ADIK'"
Dah xd org syg kat kt....
Sorry abah, angah, adik Hani ...
Noni tak kuat mcm korg nampak....
hati Noni rapuh....
sgt rapuh.....hanya tggu masa je..
Mlm yg sgt buat aku gundah gulana.....
Aku tak leh tdo..... klau leh buat thesis takpa la jgk....
ni seksa hidup aku......
Ape la nak jd ni.... dah org tak suka ko masuk campur... ko masuk gak....
dah ni jdnya.... br padan muka ko NONI... br puas hati ko kan....
lebih jg hati org lain dr hati ko.....
terseksa diri ko tak sedarkan.....
Badan ku panas btul ni... dek sebab aku kuat nanges lg....
td dah mengigil sbb sejuk ni lak mengigil sbb:
 demam + Asma + batuk darah = Menderita tahap gaban.....
Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment