LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Monday, November 8, 2010

Have a gud time wiz my love

huhuhuhuhu...... last wek was my great tie wiz my luv...
i did know how my feeling that time..
owh no... spent time wiz her is great...

tah la jiwa aku bengong tika tu.. mayb aku still syg dia mcm Adk je kowt..
ni penangan dr T la ni.... sometime jiwa terpesng aku dtg la.. Dia pown ayan je.. manja je ngan aku...
Aduih.... masalah ni....
aku dh pnat nak meng'cover' la...
aku sure klau aku truskan perasaan jiwa kaco ni dia akn trus bencikan aku mcm dulu..
baik mcm ni je la... aku stil rapat n happy bila share little secret dia...
that enough... masak ngan dia was a great time...
owh shit... please... remember that ur lovely sist not d other someone else ok...
aku kn berubah ok.... u can do it...
anggap je la adik kesygan ko.... that it.. full stop ok...
not more.... klau desprate sgt jarangkan jumpa ok...
klau x pon nnt cr pakwe baru ke...
tp jgn nak jahanamkan dia...
Tp bila tgk dia nak stat jd mcm aku aku lak cuak...
hish tgk dia layan pengkid lg la aku bengang....
tolong la syg... jgn layan da.... nnt dh parah jd mcm aku ni...
susah nak ok blik la..... i do luv u very... very ... much....
tp still jg batas lg... but in heart u are d 1st scary loving...
after my boy... huis shit i did know how dis can happen to me againt...
letih kowt nak layan perasaan jiwang karat ni... adui...
sakit gile.... Eya please klau terbaca blog... please forgive me.....
ini hanya dlman luaran im ok.. im still straiht ok... minat lelaki ader ..
cuma jiwa bengong n senget sikit... bu i do luv u very much syg....
hish tgk klua lg ayat tu ..
aku rase mcm nak mandi kat bwh jambatan je utk hilangkan peransan ini....
Adui ... harap sgt Dia x dpt baca blog ni.... klau tak mati aku...
mati aku.... mana nak aku tunjukkan muka ni... nak mampus....
cukup la takat ni luahan aku krg lg teruk lak...
aku menjd2 tak betulnya.... adui...
Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment