LOving <> Story.....

Luv Is a Cycle,
When u Lu, U get HURT.... n U Hate..
When U Hate, U try 2 4GATE...
When U try 2 4get, U start 2

MISSING...
that is eventually

U'll fall in LUV again.....


About Me

My photo
me.. just a simple gurl... live wiz happy family.. my Luvely abah, 2 BIG brother(along n angah), my Superb sister... hehehehe (Hani Don't be angry erk) My Luvely adik angkat... Eya (nakal n sgt shomel)n nani(adik yg baik).. Kema (im very miss u darling) Baba n Mama.. thanx sbb beri kasih syg yg tak terhingga.... Tanpa kamu semua hidup sy sgt sunyi n kesepian..... Buat Arwah mak...... U alwiz in my heart... noni slalu rindukan mak... wlaupown mak dh pergi jauh dr Noni.. No one can replace u mak...... ok la stop carrying start to smilling again... hehehee....

Saturday, January 15, 2011

Mencari kebahagiaan yg hilang...

Mane pgnya muka happy aku ni....
aku penad la pkir org lain...
keliling aku semuanya happy...
aku jew bagai nak rak kecewa nak mampos....
naik demam lak aku dibuatnyew....
sbagai alternatif... aku kn cr keje daa...
So u must move on la gurl....
Mama Arjuna pown ckp mcm tu ngan aku....
Samp bila nak harap kan org lain kan....
KO kan dah 27 kot thun ni...
dah tue la wei....
so wake up la gurl..
Chaiyuk ok....
 No HAriz, NO Azhar, No Ariez ke....
sape lg scandal ko tu....
just leave it la.... mama kata...
ok la mama...
org ikut ckp mama....
org dah penad nak nanges siang dan malam.....
mama kata nak  andi air longkang ke?
xp la mama... nnt org mandi sendiri la nnt..
Eya dahhappy hani pon dah k..
so just me jew kan....
nnt pepandai la org cr buah hati yg lain nnt erk...
ok Mama Arjuna... Kanda Bongsu..
org akan berubah.....

Miss both of u... MMMmmmmm uuuuaaahhh...

Nukilan Hati Sawang

No comments:

Post a Comment